Blended learning centraal in O-Forty

2021 wordt het jaar van onze terugkeer, letterlijk dan, in het noorden van de provincie, met onze nieuwe hub op de bedrijvencampus O-Forty in Oostkamp. Co-learning en co-creatie zullen er centraal staan, want de nieuwe stek krijgt geen kantoorfunctie, maar wordt een virtuele en fysieke leeromgeving van 600m². Vanaf september is het zover. Een beslissing die dateert van ruim voor corona, maar die overduidelijk de juiste bleek te zijn.

We gaan er resoluut voor blended learning: een virtuele en fysieke leeromgeving met ruimtes die zullen worden uitgerust met state-of-the-art leerinfrastructuur. Daarmee versterken we onze rol als facilitator voor ondernemers en medewerkers op hun levenslang leren-traject. Hen nog beter en sneller aansluiting laten vinden op de kennis en kunde die in de toekomst van belang zullen zijn, dat is onze missie en continue opdracht.

De fysieke nabijheid is dé USP van Voka West-Vlaanderen dat na Kortrijk nu ook vanuit Oostkamp voor nog meer kruisbestuiving wil zorgen en aan community-building wil doen. We zullen van hieruit de bredere Brugse regio als inspirerende voedingsbodem en magneetfunctie voor West-Vlaams en ander talent mee helpen uitbouwen. We geloven sterk in de kracht van samenhorigheid. ‘Samen Groeien’ is niet voor niets onze baseline.